Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.
Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.
Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.
Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.
Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį klientų aptarnavimo srityje turintys specialistai.
Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.
PASTABA: nuotolinius mokymus turite užbaigti per 12 mėn. nuo prisijungimo prie nuotolinio mokymosi platformos duomenų gavimo.