• Nuolatinis bendravimas su esamais klientais anglų, rusų kalbomis.
• Visų duomenų apie užsakymą surinkimas iš tiekėjų, vežėjų ar pirkėjų ir užsakymo formavimas.
• Sutarčių sudarymas, sutarčių registravimas ir jų saugojimas.
• Nuolatinis bendradarbiavimas su įmonės priėmimo ir eksporto skyrių darbuotojais, tikslus informacijos apie kliento užsakymą perdavimas.
Darbas pagal slenkantį grafiką, skyriaus darbo laikas – I-VII, 7:00 – 20:00 val. Darbo vieta – Kirtimų g. 69, Vilnius, Aukštieji Paneriai.
Reikalavimai darbuotojui: • Aukštasis universitetinis/neuniversitetinis išsilavinimas transporto vadybos ar socialinių mokslų srityje.
• Ne mažesnė nei vienerių metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimo, vadybinio darbo srityje.
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
• BŪTINA mokėti rusų (C1 lygis) ir anglų (B2 lygis) kalbas.
• Sugebėjimas dirbti stresinėse situacijose, mokėjimas operatyviai spręsti susidariusias problemas.
• Sugebėjimas dirbti komandoje, analitiniai įgūdžiai, greita orientacija bei lankstus požiūris į besikeičiančią informaciją.
Privalumas: • Lenkų, italų kalbos mokėjimas – privalumas.
• Panašaus darbo patirtis transporto įmonėje.
Įmonė siūlo: • Kaip ir visur: darnų kolektyvą, socialines garantijas, teisingą požiūrį į darbuotoją ir į jo atliekamą darbą.
• Kitaip, nei visur: kolektyvine sutartimi reglamentuotus privalumus ir garantijas, galimybę dalyvauti tarptautinėse parodose, nuolaidą kurui.