UAB „BankTrans Logistics“ Darbo pasiūlymas administratorei (-iui) 0,5 etato
2020 m. sausio 04 d.
LIT11070
Darbuotojo veiklos sritis: Administravimas
Siūlomo darbo pobūdis:
• asistavimas įmonės vadovui;
• biuro aprūpinimas reikiamomis priemonėmis;
• svečių priėmimas;
• gaunamos ir siunčiamos korespondencijos tvarkymas, registravimas, sisteminimas;
• bendrovės dokumentų pagal dokumentų rengimo bei raštvedybos taisykles rengimas ir įforminimas;
• personalo įdarbinimo/atleidimo dokumentu rengimas, administravimas;
• bendrovės internetinio puslapio priežiūra.
Reikalavimai:
• turėti aukštąjį universitetinį arba neuniversitetinį išsilavinimą;
• turėti ne mažiau nei 1-rių metų patirtį administravimo srityje;
• turėti organizacinius, komunikacinius, planavimo įgūdžius, loginį mąstymą, gebėti savarankiškai priimti sprendimus, būti orientuotam į tikslą;
• išmanyti pirminės apskaitos dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles;
• išmanyti bendravimo su klientais, užsakovais, lankytojais žodžiu ir komunikacijos priemonėmis etiketą;
• gebėti valstybine kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• puikiai mokėti anglų bei rusų kalbas;
• lenkų kalbos mokėjimas būtu didelis privalumas;
• mokėti apdoroti informaciją šiuolaikinėmis kompiuterinės technikos, komunikacijų ir ryšio priemonėmis;
• gebėti surasti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
• vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Mes jums siūlome:
Socialines garantijas; ;
Darbo patirtį bei kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą;
Visas darbui reikalingas priemones;